نوشته شده توسط : hiwebex

با توجه به اهدافی که در بخش قبل به آن اشاره کردیم شاید شما نیز تصمیم به طراحی سایت شخصی گرفته اید. اگر می خواهید طراحی سایت شخصی انجام دهید باید اول هدف خود از طراحی را مشخص کنید. زمانی که هدف شما از طراحی یک سایت شخصی مشخص شود به راحتی می توان گفت که جهت طراحی به چه بخش هایی نیاز دارید. برای انتخاب قالب در طراحی سایت شخصی باید بگوییم که در طراحی سایت شخصی بر خلاف سایر طراحی ها قالب سایت از الگوی مشخصی پیروی نمی کند. شما می توانید هر طور که دلتان می خواهد سایت خود را طراحی کنید بدون اینکه نیازی باشد که از فرمت معمول و خاصی تبعیت کنید.

بخش های لازم در طراحی سایت شخصی جهت معرفی

اگر شما طراحی سایت را با هدف معرفی خود انجام می دهید باید بگویم که ایجاد جذابیت و حرفه ای بودن در طراحی این نوع سایت از اصولی است که باید حتما رعایت کنید. به طور مثال اگر شما یک وکیل هستید و اقدام به طراحی یک سایت شخصی می کنید باید بخش معرفی را به صورت حرفه ای طراحی کنید در این بخش جملاتی که در معرفی خود استفاده می کنید باید تاثیر گذار بوده و موجب جلب اعتماد کاربران شود.

در بخش معرفی حتما یک تصویر حرفه ای از خود را نیز قرار دهید از گذاشتن تصاویر پرسنلی در این بخش اجتناب کنید. از دیگر قسمت هایی که در این نوع سایت باید طراحی شود بخش گواهینامه ها و افتخارات است که در صورت وجود می تواند جلب اعتماد زیادی را ایجاد کند. ایجاد بخش مقالات نیز اگر با قلمی شیوا و حرفه ای نوشته شود در جلب کاربران به سمت سایت شما بی تاثیر نخواهد بود. در طراحی یک سایت شخصی جهت معرفی بهتر است برای برقراری ارتباط علاوه بر فرم ایمیل شماره تماس نیز در سایت قرار گیرد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت شخصی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: